مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-20ورزشي

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی| یکه تازی گلساپوش/ صدرشیمی فاتح ضیافت پنالتی ها


هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با انجام 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی فارس هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی در حالی شب گذشته به پایان رسید که صدرشیمی یزد با 12 امتیاز همچنان صدرنشین و گلساپوش یزد با 10 امتیاز در رده دوم و شاهین خزر رودسر با 5 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

نکته مهمی که در لیگ امسال وجود دارد اینکه تیم پارس جنوبی بوشهر که همیشه به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بوده هنوز نتوانسته انتظارات هواداران خود را بر آورده کند و با 6 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

نتایج بازی های هفته هفتم به شرح زیر است: *دریانوردان بوشهر یک -  سپاهان شهرداری سمنان 3 سپاهان شهرداری سمنان در روزی که کمتر کسی فکر می کرد بتواند خط تیره بخش امتیازات خود در جدول لیگ پاک نماید کاری کرد کارستان و به اولین پیروزی خود در این فصل دست یافت و توانستند دیانوردان بوشهر را غرق کنند و با نتیجه 3  بر یک این تیم را شکست دهند.

یاران محمد خوش اقبال در شروع بازی دروازه خود را باز شده دیدند تا شرایط برای آنان با توجه به هوای گرم و شرجی بوشهر سخت شود ولی کامبک عالی داشتند و با سه گل روی درخشش بازیکنان جوان تیم و عملکرد عالی مهران مرشدی زاده به روزهای آینده لیگ امیدوار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی| یکه تازی گلساپوش/ صدرشیمی فاتح ضیافت پنالتی ها

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی| یکه تازی گلساپوش/ صدرشیمی فاتح ضیافت پنالتی ها